مدونات الحب والحياة











{29 يناير 2008}   رمانسى
بخصوص الحب..والرومانسيه…الانسان ممكن يكون رومانسي بطبيعته من غير ما يحب وممكن يلاقي حب فيكون رومانسي وبيحب وممكن عمره ما يلاقي حب فيفضل رومانسي وفي ناس قلبها حجر وبتصطنع الرومانسيه والحب تخيل دي لما تلاقي انسان مالوش ماثيل في الرومانسيه وبيحب لدرجه العشق وفي الاخر يكون الحب غير حقيقي والرومانسيه مزيفه وفي الزمن اللي احنا فيه ده يؤسفني ااقولك ان مفيش حب بجد او بمعني اصح مفيش حد يستاهل يتحب..
john says:

فعلا فى ناس بتبقى بطبيعتها رومانسية من غير حتى ما تحب .. ولما تحب بتبقى رومانسية اكتر ورومانسيتها بتبان اكتر واكتر



هتووو says:

هااااااي ا قمر

منورة يعني ممكن زي نور القمر ما ادري

صباح الخير

كيفك؟اخبارك؟

والله اهنيكي اول شئ على الاسلوب العسل الي زي لسانك العسل

وتاني حاجه اسلوبك مرة كيوت ونايس

وعلى الحب كلامك صح لكن قليل الحب الي من جد مرةة قليل

يلا ارجع اهنكي على الكلام الحلو

يلا باو

اشوفك على خير

وانتبهي على نفسك

برب



ro2a says:

جااااامد جدا ايه الكلام الحلو دا بس



شكرا لكم ع رددكم الجميلة جداااااااااااااااااااااااااااا
بجد مش عارف ارد عليكم باية



ريرىرررdream says:

حقيقى الرومانسية بتكون من طبيعة الانسان لكن احيانا بيكون منتظر الوقت المناسب الشخص المناسب وفيه ناس بتحول الرومانسى لانسان صلب عقلانى بسفى الحقيقة حاليا مفيش رومانسية



انا معاكى وشكرا ع تعاليقك الجميل



ندى says:

حلو كتر انتى فعلا رومانسية



ندى says:

انا بحب الناس الروانسين لووووووووووووووووووووى نفس فى حد احبة ويحبنى بجد



عاشق النساء says:

عاااااااااااااشق النساء موووووووت



انا احب النساء حب جنونى حتى انى انسى نفسى احيانا انا شب احب النساء ولكن



المفروض تقفى كويس وانتى بتتكلمى



بجد ربنا يشفى هههههههههههههههههههههه



مهما كنا صغار او كبار فان الحب جزء منا جزء من شخصياتنا التي تتكون ونحن لانزال اطفالا انا كفتاة ابحث عن حب يحتويني بحضنه يدفئني شتاء يمنحني الحريه للانطلاق نحو المجهول ياخذني معه لبر الامان انا رومانسيه حتى النخاع اكتب حبي على اوراق حتى ياتي الوقت المناسب واهديها لمن امتلك قلبي وروحي وعقلي هذه انا فالعينين تعبران عن الحب وكذلك نبضات القلب التي تقف امام التي تحبه وتشعر بالارتباك مع تلك النظرات التي تتوق لان تضمني بشوق وبدفء هذه انا وهذا هو تعليقي



رينا says:

اه والله وانا اكبر دليل ماعمرى فى حياتى حبيت بس بحس بكل مشاعر الحخب وبحس اللى بيحبو بيحسو بايه وبالذات لو كانو مجروحين بحس بيهم اوى



اترك رد

et cetera
